Laikas nestovi vietoje, iššūkių daugėja, tačiau juos sprendžiant galime judėti toliau. Vienas pagrindinių, kaip su tiek pat rankų padaryti daugiau, tad žengiame rimtą žingsnį. Nesame tokie stiprūs, kad galėtume turėti ir išlaikyti rimtą dev komandą, todėl nusprendėme pradėti bendradarbiauti su užsienio partneriais, kuriančiais turinio valdymo sistemą išskirtinai naujienų portalams. Nors perkėlimo procesas ilgas ir sudėtingas, manau kad tai mums padės įgauti technologinį pranašumą, sudaryti geresnes darbo sąlygas komandai ir rūpintis tik kuriamu turiniu. Apie juos plačiau dar parašysiu kiek vėliau, kai pakviesime į naują mūsų portalo versiją.
Derindamas perkėlimo klausimus, funkcionalumą, supratau, kiek daug mes dar nedarome, todėl su naujais ratais kilsime į naujas aukštumas. Pagaliau sugrįš vartotojų komentarai, bus įdiegtos aplikacijos, naujienlaiškiai bus pasiūlytos naujos informacijos sklaidos galimybės. Sulaukę jūsų raginimų, judame su idėja, kad žmonės, įmonės galėtų prisidėti prie kokybiškos žiniasklaidos palaikymo remiant išskirtinai žurnalistinio probleminio turinio kūrimą. Tai mums svarbu, nes norint aprėpti daugiau temų, reikalingi ir didesni resursai.
Nepaisant to, kad Kauno savivaldybė jau šešti metai kaip nutraukė bet kokį viešinimo paslaugų įsigijimą mūsų portale ir tai liepė padaryti visoms savivaldybės valdomoms įmonėms, dėkojame savo partneriams, kurie mato vertę viešinant informaciją ir reklamą mūsų sklaidos kanaluose, per dieną pasiekiančiuose daugiau nei 200 tūkst. vartotojų auditoriją. Džiaugiamės, kad projektą palaiko Google, toliau tęsianti bendradarbiavimą per News Showcase programą. Medijų rėmimo fondas taip pat suteikia galimybę kurti įdomesnį kultūrinį turinį su išliekamąja verte.
Ir pabaigai, kadangi nauji partneriai mums įjungė naujas akis, galime dar geriau pažinti savo auditoriją, iš kur jie atranda mūsų turinį, ką šiuo metu skaito. Pasidalinu keliais statistiniais duomenimis. Pvz. mūsų portalo naujienoms, nepaisant ženklių Facebook algoritmo pokyčių, vis dar išlieka populiariausiu sklaidos kanalu. Maždaug 50% srauto sudaro lankytojai iš Feisbuko, po 20% sudaro tiesioginis ir Google Discovery srautas, dar apie 10% prideda Google paieška. Tad dar kartą dėkui visiems, kurie mato vertę, kad Kaunas turi „Kas vyksta Kaune“!