Specialus proginis laikraštis ,,15min.“, išleistas sostinėje, pasiekė ir Kauną. Pirmasis nemokamo laikraščio numeris buvo išleistas prieš 20 metų. Šį spaudinį tokiu pat vardu pakeitė populiari skaitmeninė žiniasklaida.

„Gerai prisimenu, kaip su trimis bendraminčiais 2005 metais sukūrėme 15min. Tai buvo reiškinys, tai buvo mūsų pasipriešinimas egzistuojančiai senų vilkų žiniasklaidai, kuri neatitiko mūsų, Vakaruose mokslus baigusių ir ten pagyvenusių, supratimo, kaip ji turi veikti, kokių standartų laikytis, kaip darbdavys turi elgtis su darbuotoju, kokia atmosfera turi vyrauti redakcijoje“, – prisimena 15min vienas įkūrėjų ir dabartinis vadovas Tomas Balžekas.
100 tūkstančių egzempliorių tiražu išleistas 48 puslapių laikraštis praneša ne apie praeitį, o prognozuoja: kokia bus mūsų rytdiena. 15min vyr. redaktorius Vaidotas Beniušis sako, kad proginio laikraščio temą diktuoja visuomenėje kylantys esminiai klausimai apie tolesnę šalies raidą.

„Ateitis nėra nulemta. Žmogiška laisvoji valia suteikia privilegiją ją kurti. Dėl to ir matome prasmę apie ją diskutuoti. Viliamės, kad kryžkelėje šis laikraštis bus ne visažinis vedlys, o žibintas, kuris padeda pamatyti duobę kelyje, kol dar galima ją apeiti. Jei bent 15 minučių laikraštis nutildys informacinį triukšmą ir paskatins prasmingą apmąstymą – tikslą būsime pasiekę“, – sako V.Beniušis. Specialiame leidinyje 22 skirtingų sričių profesionalų įžvalgos, kokia Lietuva bus po dvidešimt metų, 2045-aisiais?
„15min grupės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė apibendrina: „Šiam leidiniui subūrėme ir žmones, kurie praeityje kūrė „15min“ laikraštį, ir naujosios kartos atstovus. Visas šis projektas nuo pirmosios idėjos iki pabaigos labai stipriai išjudino kūrybinę komandą, kuri kėlė sau tikslą sukurti tiek produktą, tiek reiškinį – kokiu visada ir buvo 15min laikraštis“.
