Žurnalistai pirmieji pamatė ,,Baltąją gulbę“, bet su muziejaus eksponatais nesusipažino…

www.kaunozurnalistai.lt

Kiekviena šventė, didelis ar mažesnis renginys – prasideda nuo spaudos konferencijų, nes visuomenė iš kanksto turi sužinoti, kas yra kas. Po dviejų metų vėl duris atvėrusion Kauno rotušėn liepos 11-ąją susirinko  daug žiniasklaidos atstovų: žurnalistai, fotografai, operatoriai.

Pirmiausia didžiojoje menėje miesto ir rotušės vadovai, architektai suteikė bendrą informaciją apie pasikeitusį Kauno simbolį, kuris pareikalavo daug lėšų. XVI amžiaus pastato išorės tvarkymas kainavo 850 tūkstančių eurų. Rotušės vidaus atnaujinimas ir naujų erdvių, kurių dabar net aštuoniolika, įrengimas pareikalavo 4,5 milijonų eurų. Dar pusantro milijono eurų kainavo ekspozicinės dalies įrengimas.

Ir tai dar ne pabaiga, bus tvarkoma ir Rotušės aikštė. Dėl jos remonto tik nuo ateinančių metų pavasario čia vėl bus tuokiamos kauniečių poros. Tačiau nuo šios dienos visi kauniečiai ir miesto svečiai gali lankytis čia įrengtme Kauno muziejuje, kuris – kitoks, šiuolaikinis, ir eksponatai netikėti. Planuojama, kad muziejuje kasmet apsilankys apie 50 tūkstančių žmonių. Visa tai žurnalistai sužinojo būdami visi kartu ir atskirai, nes individualai  klausinėjo tų, kurie prikėlė Rotušę naujam gyvenimui. Kauno simbolį atkūrusių žmonių skaičius įspūdingas – 100, ir didžioji dauguma architektų, dailininkų, muziejininkų,  net režisierių, yra vilniečiai. Jie labai stengėsi, kad Kauno rotušė Lietuvoje  būtų išskirtinė.

 Kartu su ekskursijų vadovu apžiūrėti originaliai įrengtą muziejų, kurio eksponatus galima pamatyti ar išgirsti savo išmaniuose telefonuose, reikia apie dviejų valandų. Žurnalistai šį kartą tiek laiko neturėjo, todėl jie nelaukė surengtos eksursijos ir išskubėjo į redakcijas, kad kuo greičiau praneštų, ką matė, regėjo ir užfiksavo.  

Panašūs straipsniai